Sunday, November 28, 2010

Need some help translating a couple english sentences into french

Need some help translating a couple english sentences into french...?
Translate into french any/ all of these: 1. I would really love to travel to France. 2. My francophone country that i studied last year Italy. 3 I would like to be a nurse. 4. My favorite music is rock. 5. My favorite tv show is the secret life of the american teenager. 6. My favorite animal is a cat. 7. My favorite day of the week is friday. 8. My favorite month is august. 9. My favorite season is summer. 10. My soccer sport is soccer. 11. My favorite class is history. feminine please.
Homework Help - 3 Answers
Random Answers, Critics, Comments, Opinions :
1 :
1. J'aimerais vraiment avoir de Voyage en France. 2. Mon pays francophones que j'ai étudié l'année dernière en Italie. 3 Je voudrais être une infirmière. 4. Ma musique préférée est rock. 5. Mon émission préférée est la vie secrète de l'adolescent américain. 6. Mon animal préféré est un chat. 7. Ma journée préférée de la semaine est le vendredi. 8. Mon mois préféré est le mois d'août. 9. Ma saison préférée est l'été. 10. Mon sport de football est le football. 11. Ma classe préférée est l'histoire.
2 :
What he said ^^ lol i was gonna post them myself, but there'd be no point since he got to it first
3 :
1. J'aimerais vraiment voyager en France. 2. Mon pays francophone que j'ai étudié l'année dernière l'Italie. 3 je voudrais être un infirmier. 4. Ma musique préférée est la roche. 5. Mon spectacle de télé préféré est la vie secrète de l'adolescent américain. 6. Mon animal préféré est un chat. 7. Mon jour préféré de la semaine est vendredi. 8. Mon mois préféré est l'août. 9. Ma saison préférée est l'été. 10. Mon sport de football est le football. 11. Ma classe préférée est l'histoire. really simple stuff actually, i'm a girl and i speak french. i hope this helps you out hun. these are pretty feminine if you ask me :)


Read more discussion :